سلام، اسم من رحمت هست :)

۲۱ سالمه و عاشق دنیای کامپیوترهام و تکنولوژی‌ام. heart

ریاضیات و فلسفه با اینکه به هم ربط ندارن ولی جزو علایقم به حساب میان. به خیلی چیزا علاقه دارم، به خیلی چیزا هم علاقه ندارم. از نوشتن خوشم میاد (شاید دلیل ایجاد اینجا هم همینه). فیلمای درام رو دوست دارم، همینطور آهنگ‌های کلدپلی (آهنگ مورد علاقم Hymn for the Weekend عه البته رینج آهنگ‌های پلی‌لیستم متنوع‌تر از این حرفاس)

شطرنج رو هم دوست دارم با اینکه ۵۰ درصد مسابقات رو میبازم. البته من همیشه نیمه پر لیوانم رو می‌بینم. همچنین معتقدم باید خودمون برای تغییر دنیا دست به کار بشیم.

من دانشجوی مهندسی کامپیوتر دانشگاه حکیم سبزواری و همچنین توسعه دهنده شرکت بیناپرداز شرق هستم. از سال ۹۹ (با شروع دانشگاه) برنامه نویسی رو شروع کردم و کلا میشه گفت اون موقع وارد این دنیا شدم. علاقه زیادی به هوش مصنوعی و همینطور ترندهای تکنولوژی دارم. فعلا در حال مطالعه توی این زمینه‌ام ولی خیلی زود کارم رو هم شروع میکنم.

توی بینا ما داریم یک نرم افزار تحت وب رو توسعه میدیم. همینطور با شرکت فتح اپتیک (واقع در زنجان) هم همکاری دارم. تیم ما که به عنوان R&D این شرکت هست در آزمایشگاه اپتیک دانشگاه حکیم سبزواری مشغول تحقیق و توسعه در مورد پروژه‌های پردازش تصویره!

احتمالا در آینده‌ای نزدیک با چند نشریه همکاری داشته باشم (حتی شاید روزنامه). یکی از فعالیت‌های من شرکت در مسابقات الگوریتمی هست. پروفایل کوئرا و کدفورسس من رو می‌تونید از قسمت پیوندها ببینید. همچنین میتونید با مراجعه به گیت‌هابم بسیاری از پروژه‌ها یا حتی مثال‌هایی که کار کردم در هر زمینه‌ای رو ببینید. همینطور باید بگم که کلی (شاید نشه گفت کلی ولی من میگم کلی) پست هم تو ویرگولم گذاشتم که خیلی مفید اند.